donderdag 24 maart 2011

Laat het schrijven beginnen

Na mijn laatste oriënterende interview te hebben gehouden is het nu tijd om mij volledig te richten op het schrijven van mijn scriptie. De eerste deadline komt al snel dichtbij en daarom richt ik mij nu op de volgende fase van het onderzoek.


In de afgelopen twee maanden heb ik 14 organisaties bezocht die allemaal hun visie op resultaat contracten met mij hebben gedeeld. In deze periode waarin ik zowel de opdrachtgevers als de opdrachtnemers heb gesproken heb ik mijn eigen visie gevormd over dit onderwerp. Deze visie die uiteindelijk gepresenteerd zal worden in mijn scriptie is niet alleen gebaseerd op de interviews maar ook op het literatuuronderzoek.

De volgende fase in mijn onderzoek is dus het schrijven van mijn scriptie, op dinsdag 26 april moet mijn concept rapport worden ingeleverd, mijn doel is om deze zo volledig mogelijk in te leveren zodat ik de overige tijd kan gebruiken om de kwaliteit van het rapport te verhogen.

Naast de scriptie ben ik bezig met het organiseren van de kennis middag, zo zijn de eerste verzoeken om deelname de deur al uit en staat de teller inmiddels op 10 deelnemers. Leuk om te zien dat er interesse is en dat het een actueel thema is waar veel organisaties mee worstelen.

Voor zover de update over mijn voortgang van het onderzoek. Voor vragen en/of toelichting ben ik uiteraard altijd bereikbaar.

Groeten,

Stan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten